Voor diegene die me volgen via Facebook & Instagram is het oud nieuws maar ik was van afgelopen zaterdag tm woensdag in Spanje voor Young Living. Er was deze zomer een incentive (soort wedstrijd) voor de zakelijke members van Young Living. Het kwam neer op het aantal nieuwe members die je hebt aangetrokken. En dus des te meer mensen je kennis liet maken met de Starterkit des te meer kans maakte je op een verzorgde reis naar Spanje.

Premium Starterkit

Vanuit mijn passie & liefde voor de Starterkit deel ik er altijd al heel veel over en was het voor mij niet ingewikkeld om deze challenge aan te gaan. En met succes. Ik eindigde als derde van Europa en ben mijn nieuwe members hier enorm dankbaar voor. Het vertrouwen wat ze in mij hebben is erg belangrijk voor mij. Veel mensen bestellen de Starterkit via internet zonder dat ze ook maar 1 olie geroken hebben! Ze vertrouwen op mij, Young Living en maken de bewuste keuze om goed voor zichzelf te willen zorgen op een natuurlijke manier.

Ik mocht iemand meenemen en besloot mijn vriendin, zowel prive als zakelijk, Madelon mee te nemen. We vertrokken zaterdagmiddag naar Spanje. Eerst een overnachting in een gave bed & breakfast waar we helaas maar te kort waren en zeker nog eens terug willen komen!

Young Living

Zondag zijn we rond de middag richting het resort gegaan waar ons YL programma zou plaats vinden. We reden langs een plaatselijke markt waar we even gestopt zijn voor een boodschapje. Eenmaal weer op pad waren we met 10 minuten in het hotel, heerlijk dat je zo vrij en onafhankelijk bent wanneer je zelf een auto huurt!

Hotel Camiral

We moesten nog 2 uur wachten voor we ons konden registreren voor het programma maar dat was buiten aan het zwembad geen straf! In de zon even opladen. Toen het 15.00 uur was waren wij de eerste die zich aangemeld hadden, de rest kwam pas tegen 17 uur met de shuttlebus vanaf het vliegveld. Op naar de kamer, wat een mooie kamer!

Verwennerij

Allebei een eigen bed en met uitzicht op de golfbaan. En op bed lag dé Yoga tas van Young Living, vol met allemaal goodies! 5 olien, Ningxia en meer. Wat een verwennerij! Even opfrissen voor de “Network Speeddate” later die avond. Elke 5 minuten ging je naar een volgende tafel zodat je iedereen, we waren met zo’n 50 personen, gesproken had. Mensen uit heel Europa die ook de incentive gehaald hadden.

3e van Europa

Maandagochtend begon het programma om 9.00 uur. Voor die tijd stond er een ontbijt voor ons klaar in het restaurant. Met groene sapjes!!!! Daar kan ik altijd erg blij van worden, dat is iets wat ik mis als ik op reis ben namelijk 🙂 Na het heerlijke ontbijt begon de ochtend vol interessante trainingen. Oa over “7 habits of highly effective people”, social media en een panel, de top 3 van Europa deze periode, waar ik er 1 van was die ging vertellen over hoe zij het voor elkaar hadden gekregen. Best spannend want even in korte tijd, in het engels, je verhaal vertellen voor een groep mensen is toch wel out of my comfortzone!

Citytrip

Na een heerlijke lunch was het tijd voor een city trip naar Girona. We zijn 1,5 uur met een gids door de stad gelopen. Mooi om te zien en fijn om even te wandelen na een ochtend vol informatie! We hadden erna nog wat vrije tijd en wij besloten om lekker op onze kamer te gaan genieten van een paar hapjes met een glas wijn.Toen we terugkwamen op de kamer lag daar weer een kadootje op ons te wachten! Een yogamat & de olie Dreamcatcher.

Zo waren we weer helemaal opgeladen voor het gala diner die avond. Geen echt programma meer maar gewoon genieten van het eten en netwerken met collega’s. Ik zat naast 2 zweedse meiden en wat is het bijzonder om te connecten met mensen uit andere landen die dezelfde passie voor YL hebben. We werken allemaal op een andere manier maar hebben dezelfde visie en missie.

Seed to Seal; de kracht van YL

De volgende ochtend ging onze wekker al om 6.15 uur. Er stond namelijk yoga op het programma om 7 uur. Wel echt heel fijn dat uurtje maar natuurlijk veelste vroeg haha! Gelukkig konden we erna nog rustig ontbijten voor de ochtend met trainingen weer begon. Erg interessante sprekers! Onder andere Nicholas van de lavender farm in Frankrijk. Daar moet je gewoon een keer naar toe! Als je hoort hoe hij vol passie praat over wat ze daar doen, dat wil je met eigen ogen bekijken. Hoe ze de Lavender behandelen, er word geen gebruik gemaakt van chemische middelen en alles gaat op een natuurlijke manier. Het is niet alleen de plantjes op het juiste moment in de grond stoppen, nee er komt zoveel meer bij kijken. Het destilleerproces, de testen die ze doen. En zelfs de laatste 20% die erg moeilijk uit de plant te verkrijgen is, die halen ze eruit. Andere bedrijven doen dit niet, juist dan mis je bepaalde moleculen en is je product niet compleet. Alles is in eigen beheer, van het zaadje tot het flesje. Ook wel het seed to seal proces genoemd. En juist dat onderscheid Young Living van andere bedrijven.

Geocaching

Na de trainingen stond ons een verrassing te wachten. We zouden een activiteit gaan doen maar we wisten nog niet wat. Tot ze ons vertelden dat we in groepjes een spel gingen doen! Een groep van 8 mensen, per tweetal een eigen buggy en 1 iPad. Racen over het hele resort om zo alle opdrachten te kunnen doen. Wat hebben we gelachen, het was hilarisch! We hadden een erg fanatiek team en hebben zoveel lol gehad. Opdrachten zoals vragen over YL beantwoorden maar ook filmpjes en foto’s maken op een creatieve, gekke manier. En samen met nog een ander team lagen we continu aan kop. We hadden 1 doel en dat was winnen. We gingen ervoor en so we did! We wonnen. Wat een prestatie. Een mooie kers op de taart! Als prijs kregen we een olie, een flesje Abundance! Overvloed, en dat voelden we.

Einde programma

Erna nog lunch gehad en toen was het alweer tijd om af te sluiten… Tijd om gedag te zeggen. De rest ging om 15.00 uur met de bus naar het vliegveld. Wij hebben op ons gemakje de auto gepakt en zijn naar Barcelona gereden waar we nog een nachtje extra verbleven. Een hotel in het centrum. Een heel avontuur aangezien het parkeren bij het hotel niet heel makkelijk was. Maar het is gelukt! Wederom een gave kamer! Het was alweer etenstijd inmiddels. Eerst een stukje lopen over La Rambla, de bekendste straat van Barcelona. Wat een mensen. Mijn Valor kwam hier wel goed van pas 😉 Nadat we wat gegeten hadden hebben we met ons flesje wijn en hapjes op het dakterras van ons hotel gezeten. Weg uit de drukte en vooral chillen op onze laatste avond in Spanje! Het waren mooie, intensieve dagen. Enorm dankbaar dat ik dit met Young Living allemaal mag beleven!

Straatvrees

Ik had nooit gedacht dat ik reizen nog leuk zou gaan vinden. Als je mijn verhaal hebt gelezen dan weet je dat ik jarenlang straatvrees heb gehad. Ik kwam op sommige momenten de deur niet eens uit. Boodschappen doen was al een hele opgave! En nu reis ik met Young Living de hele wereld over. Ik ben al naar Kroatie, Hawaii, Utah (USA) geweest en nu dus ook in Spanje. Buitendat de producten gewoon geweldig zijn, is de visie en missie echt geweldig. En dat voel je keer op keer. Mensen die zich afvragen hoe YL dat soort reizen allemaal kan betalen? Het is simpel. We zijn allemaal distributeurs, geen hoge winkelkosten voor YL dus en het is nou eenmaal een mooi principe; Daag je mensen uit om doelen te behalen, beloon ze en ze gaan nog harder werken. Maar alles vanuit passie en dezelfde intentie om mensen te helpen aan een bewuste, gezonde lifestyle. Zonder compromis te hoeven sluiten. Je weet gewoon dat je goede producten koopt, de beste kwaliteit. Maak deze keus! Voor jezelf en je gezin, we willen ons allemaal fitter en vrij voelen toch? Zonder te hoeven grijpen naar chemische middelen. Beter voor jezelf  EN voor het milieu!

Leef je mooiste leven en kies bewust!